2 years of love

Idag är min och sötis 2-årsdag. Happy birthday to us ;) två år känns inte som så lång tid, jag kommer fortfarande ihåg en massa småsaker från den tiden. Dessvärre är jag ensam nu, men jag ska åka hem till S ikväll. Typiskt att det är söndag, men vi "firade" igår med att sitta nere vid sjön och dricka öl. Haha. Ibland såg man en ölburk glida förbi vid sjön (i kanterna var det iallafall helt fullt). En riktigt fin dag igår med soligt väder, sommarklätt folk och kärleeeek <3
Rätt som det var såg S att det flöt förbi ett glasspapper, ironiskt nog var det en glassbåt ;D haha. På kvällen skulle mamma iväg så vi fick lägenheten för oss själva. Jag lagade hasselbackspotatis, kött och svampsås och sedan drack vi cider och tittade på Trångt i kistan (en sjukt rolig brittisk film). En helt okej dag faktiskt, synd bara att allt ska gå så fort.
Även om jag inte går i skolan känns det ändå som att man får ångest varje söndag, det är bara en extra tråkig veckodag.


En närgången and.


The sea.


Me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0