It's like I checked into rehab

Lyssnar på Rihanna non-stop nuförtiden :P jag har aldrig ens gillat r&b tidigare, men enda sedan jag hörde hennes låt Unfaithful har jag fastnat. Alla låtar har ett sånt härligt beat, man blir glad av det. Man kan inte alltid lyssna på rock, och jag har nog alltid varit mer poppig. Ozzy Osbourne som är min största idol och allt ;) haha. Det här går inte ihop sig tänker ni, men det är klart det gör, man kan inte alltid lyssna på samma. Innan har jag nästan bara lyssnat på deppiga låtar, men ibland vill man bara ha något glatt.

Idag ska jag gå och visa upp alla mediciner jag knarkar på vårdcentralen. Ingenting hjälper mot pollen, det blommade verkligen ut i helgen ska jag säga...och nu hoppas jag att jag får något starkare. Nu! Synd bara att det är så j*vla dyrt. Och inte har jag fått några pengar från AF även om jag gått med i jobbgarantin för ungdomar. Blablabla.

Denna veckan ska jag gå in mina nya skor (om jag orkar). Lite svårt som det är nu när jag inte kan gå ut i det fina vädret. Och så börjar jag bli förkyld också. Usch usch. Sedan blir det väl valborgsfirande, eller INTE. Vad är det att fira egentligen? Jag brukade gå på majbål men det var alltid så himla tråkigt. Kanske för att min allergi alltid är som värst såhär års.
Vad jag tjatar :P jag ska iallafall stanna hemma och kolla på tv, kanske ta en drink. Igår drack jag en Ragnar, inte alls gott. Det smakade svarta vinbär som jag aldrig har tyckt om. Kanske borde jag kollat det innan jag köpte mixen ;P haha.

http://www.youtube.com/watch?v=431bmQ0jRGw me like =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0