Rock on!

Yes =) Idag kom biljetterna, ÄNTLIGEN!
I slutet av maj ska jag och S gå på Växjö rockfestival. Tyvärr blir det bara ena dagen men skitsamma. När jag beställde biljetterna i början av april valde jag att betala med faktura, så jag trodde de skulle skicka en, men fick aldrig någon och beställningen var ogiltig några dagar senare. Fatta vad länge jag gick och oroade mig att jag hade gjort fel, tog en himla tid innan jag fattade att jag själv var tvungen att skicka fakturan innan de sände biljetterna. Stupid or what? :P
Det är inte så lätt att beställa biljetter, men nu är de äntligen här :D
Fy fan alltså, jag har inte sovit alls inatt pga kliande i ögonen. De såg helt blodsprängda ut när jag steg upp imorse. Jag fick ny medicin i måndags men det har tydligen inte gjort saken bättre. Och jag som ska iväg till A och sola i eftermiddag. Hur ska det gå till? Jag får sola i hennes vardagsrum eller nåt ^^ haha.
Tur att jag steg upp tidigt idag, jag har både hunnit städa och diska, så nu är det ledigt resten av dagen. Inte för att jag har något jobb :P Mamma hade bra nyheter i början av veckan om ett sommarjobb hon eventuellt kunde skaffa till mig och en vän. Vi får bara vänta och hoppas (som vanligt).
Peace :)

rock on :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0