Brm brrm...

Presenter till min kille som fick körkort i fredags. Gillar hippie-peace-and-love-bilen ;)



Har varit borta hela helgen. Bland annat på kräftskiva. Skönt att komma bort och tänka på något annat. Annars hade jag nog bara suttit hemma hela helgen och oroat mig för imorgon. Då smäller det! :P eller jaa, jag börjar på universitetet då.

En annan weird sak som hände i fredags. Var hos läkaren och skulle göra allergitest för frukter, grönsaker och pälsdjur. Helt konstig läkare fick jag...han frågade direkt det första han gjorde om det var jag som varit och väsnats på stadshotellet kvällen innan. Det hade tydligen varit en massa studenter ute på stan. Vilken fråga! Tror han att jag hade kommit dit så tidigt på fredag morgonen om jag varit ute kvällen innan?
Dessutom var han tveksam när jag sa att jag ville göra allergitest, som om jag skämtade! What the...? Inte fick jag välja heller om jag skulle göra stickprov eller blodprov. Jag är alltid nära att svimma när de tar blodprov. Han sa bara att man kunde göra stickprov. Kunde, inte fick jag välja för det! 5 rör, sedan när jag låg på golvet för att återhämta mig då jag nästan svimmade bara kom han in i rummet och vinkade med ett fånigt leende. Ska det verkligen gå till så?

Nu ska jag iallafall välja tillbaks till den vårdcentral jag hade innan vårdvalet. Såhär vill jag inte ha det fler gånger med den läkaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0