Emz goes blonde

Yes...Idag har jag varit och färgat håret blont. Äntligen :) i fredags klippte jag mig och passade även på att fråga om det gick att få håret blondare. Det gick ju inte så bra för några månader sedan då jag färgade det själv hemma! Då fick jag gå till frisör direkt efteråt och få det mörkare igen (det var orangeaktigt längst ner).

Klippning.


färgning.

Jag gjorde verkligen bort mig i eftermiddags. Skulle ringa till vårdcentralen och beställa tid för allergitest men kom istället till någon som hette Pia.
"Hej det är Pia..."
"Hejsan. Jag skulle behöva göra ett allergitest", sa jag. Dum som man är fattade jag det som att det var en läkare jag pratade med. Blev helt förvånad när hon sa att jag ringt fel. Dubbelkollade numret jag ringt och det var samma som vårdcentralens. Helt konstigt. Min första dag som blond ja...Hahaha.
Bortgjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0