Hej hej sommar

Summer's in the air today. Har varit på picknick för första gången i sommar faktiskt. Lurade med mig min sötnos och gick ner till parken och solade, drack läsk och åt bullar. Mums mums :) Men vi var inte där så länge, blev för varm direkt. Finns inte så mycket mer att berätta om dagen. 
Jo förresten, mitt Sims 2 fungerar numera. På min andra dator! (den stationära) så det var lite onödigt att köpa en bärbar. Konstigt att det inte fungerade på den "vanliga" förra året när jag köpte spelet och sedan fick lämna tillbaks det. Är så himla trött på spelproblem...men nu ska det väl vara ok igen. I hope ^^ 


the girl in the mirror
Del av min fina Coca-colaspegel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0