It's a date

Igår var jag på dejt kan man säga. Jag var ute och åt med S på Harry's. Det var Happy Harrypriser, vad nu det betyder. Jag trodde att det skulle bli mycket billigare då, men icke! Jag åt kycklingfajitas och pommes och han åt revben. Och så drack vi varsin öl och cider innan och efter maten. Men dyrt som sagt :P
Dåligt tagen bild med mobilen nedanför...

S köpte ett blått lysrör på Teknikmagasinet som han hade med sig så att vi skulle hitta hem....Eller nej, så illa var det nog inte. Haha ^^
Gick hem till mig och drack kaffe och rabarberlikör som shots. Sedan bar det iväg till Bishop's där vi mötte en klasskamrat till S och hans sambo. Vi pratade och hade trevligt. Det blev en lyckad kväll.

Ikväll är vi ensamma hemma hos mig ;) Jag ska snart steka kött med ris och grönpepparsås. Mumma! Har varit en ganska seg dag idag, sov väldigt länge. Sedan gick vi nästan runt sjön...eller ja, till Willy's och tillbaks. Ska bli skönt att bara vara hemma och mysa. Och nästa helg är det Karl Oskar dagarna som gäller. Dessvärre jobbar S på fredagkvällen, men får komma hit direkt efter. 
Nu ska jag ta en Blue Lagoon....See ya!
 blue lagoon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0