Love game

je t'aime
Jag har upptäckt en häftig funktion med den nya mobilen; göra om bilder till serieteckningar. Sött<3
S klarade sitt teoriprov med jättebra resultat, endast 2 fel, det var verkligen bra :) köpte en liten bil han ska få på fredag efter uppkörningen.
Igår hittade jag äntligen en väska, inte lika snygg som den jag såg på torget för två veckor sedan men so what? Vad ska jag köpa härnäst? Hmm...tycker alltid det är något man vill. När man väl har köpt något man funderat över länge hittar man något nytt. I'm a shopaholic.
Jag avslutar med en till serieteckning innan jag fortsätter kolla in Gina Tricots hemsida. Snygga leopardhandskar, något att fundera på kanske? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0