Melodier i helgen...

Fortsättning på min helg. Skev ju senast om Rix Fm Festival på fredagen.
Melody Club var underbara <3
´
I lördags.
Såg även Caroline af Ugglas, men bara de sista tre låtarna (Snälla snälla var självklart en av dem). Det blev ingen efterfest men vi hade det mysigt ändå. Blev så glad när de spelade Covergirl. Jag visste direkt att det var den låten då de sa att det var första spåret på deras första album :)
I söndags tog vi det mest lugnt och gick omkring lite i stan och kollade på gatorna som var fyllda med spyor osv från helgen :P ingen vidare god lukt med andra ord. Sedan åkte S hem för att övningsköra, men kom tillbaks till mig en sväng igår...det känns lite konstigt nu när mamma har börjat jobba. Då blir det jag som får laga mat och städa i veckorna. Inte lätt att komma på vad man ska ha till lunch varje dag. Idag var jag iallafall med A och gick på stan. Hittade en fin svart och grårutig skjorta i flanell...som jag har letat! Ändå sedan i vintras har jag velat ha en sådan. Den var ganska lång så jag kan ha den till svarta leggings och stövlar till vintern. Och så ett skärp i midjan till det...Nice :)
Imorgon kommer S hem till mig igen. Jag klarar verkligen inte av att vara själv. Det är så trååååkigt. Då sitter jag bara och spelar Sims hela dagarna och blir lättirriterad och trött (datorer brukar ha den effekten på mig). Jag har sådan hemsk ångest inför att börja plugga igen. Jag kom tydligen in på mitt första val ändå vilket är försent nu när jag redan ansökt om studiemedel till engelskakursen på heltid. Plus beställt böcker. Jag har alltid så himla bråttom. Inget att göra åt nu men jag är ändå rädd att allt ska gå åt ***** och jag kommer få ångra mig. We'll see how it goes.
Steg upp så tidigt imorse, redan vi 8, för att hinna städa och duscha innan jag gick till AF. Nu är jag riktigt trött, men vill vara vaken till Real housewifes of NY börjar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0