Sommaren med Göran

Snart ska jag på bio med mamma och hennes väninna. En svensk film för en gångs skull, det var längesedan sist. Jag har iallafall sparat på alla mina biobiljetter sedan flera år tillbaks. Bio är alltid bättre än att sitta hemma och kolla på film framför tv:n. På något sätt är filmerna alltid mycket bättre på bio när man ser dem för första gången. Det slår aldrig fel.
Nästa film jag ska gå på lär vara New Moon (vampyrfilm, yes).
Har för övrigt ont i huvudet som fan. Vet inte varför, kan vara pga det kvava väder vi har idag. Har mest suttit på olika parkbänkar idag med mamma, vad annars ska man göra när man bor i stan och inte har bil? Trist. Fast ändå rättså intressant. Såg bland annat några tonårstjejer som snodde en kjol som satt på en staty. I parken satt det en massa alkisar som verkade ha någon slags picknick. Polisen kom och hällde ut deras dricka. Too bad, där gick de pengarna i sjön kan man säga. Men ändå, intressant eftermiddag.
Imorgon ska jag åka till hålan och hälsa på min kille. Vi är ensamma då hans föräldrar är i Tyskland. Mysigt :) Och på fredag blir det hem igen för att gå på Karl Oskar.
Nu längtar jag mest efter smörpopcorn. Hur jag nu ska orka äta det också!? Åt precis en sub of the day, kalkonbaguette från Subway. Yummy. Jag och skräpmat = beroende!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0