Beat it

Tenta imorgon, men nog om det - nu blir det musik istället :P tänkte dela med mig av lite bilder. Jag är inte så öppen med sånt, men what the heck, det är ju ändå ingen som läser det här.

My Chemical Romance. Malmö 2007.




Konstig bild jag tagit med min mobilkamera. Igenom ett Alice Cooper album. What was I thinking? ^^


Ozzy Osbourne. My number 1. Fortfarande min högsta önskan att en dag få se honom.


Mitt egna verk :P

Kiss 2008. Önskar verkligen att jag kunnat se dem i sommar också.


Avslutar med denna.
Man kan säga att det är såhär jag mår i veckorna då det låter dunka-dunka från grannen.
:P


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag ska se Kiss i sommar, jag längtar sååå mycket! :)

2009-12-09 @ 10:24:09
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Emma

Lyckost dig! :)

2009-12-09 @ 12:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0