Merry X-mas

Sista tentan innan jullovet är imorgon. Är nervös som vanligt, men det blir så skönt sedan när det är över. Jag fick iallafall reda på i början av veckan att jag klarade grammatiktentan jag hade för två veckor sedan. Den var viktigast för min del eftersom man inte får läsa vidare engelska om man inte klarar den. Och jag måste ju fortsätta med engelska om jag ska kunna komma in på översättningskursen om något år (som jag tänker mig det nu).
2 veckors lov med sötis :) Om han står ut med mig så lääänge. Imorgon kväll ska vi på bio med hans föräldrar. Äntligen blir det Luftslottet som sprängdes, har längtat sedan jag såg tvåan (Flickan som lekte med elden). Jag läste alla böckerna i somras och har verkligen sett fram emot filmerna. 

Det blir nog inte så mycket mer bloggande före jul för min del. På måndag blir det till att åka och hälsa på papz tillsammans med S. Jag ser fram emot shoppande på Cubus speciellt :) eller som pappa sa förra året, att vi hade fastnat i "Cubushelvetet" bara för att jag fick stå i kö en halvtimme. Haha. Det lär vara packat denna gången också såhär nära till jul och allt.

Merry Christmas everybody!
(or nobody, det beror på om någon läser eller ej).




lol xD
Beware.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0