My dream dress


Jag hittade den perfekta nyårsklänningen härom dagen. Av en slump var mormor på samma ställe och shoppade. När jag sa att jag skulle köpa den frågade hon om jag skulle ha den innan jul, eftersom jag inte skulle det sa hon att jag kunde få den i julklapp av henne. Vilken tur :) Jag har jättesvårt att komma på vad jag ska önska mig i julklapp. De flesta presenter jag ska få av S vet jag redan om; bland annat den senaste Nemi-boken.


Jag vet iallafall vad jag inte vill ha, t.ex. dessa stövlar!

Snart ska jag gå på stan med A. Det var läääängesedan, men det känns litegrann som att jag har lov eller nåt :P bara för att jag inte vet exakt vad jag ska plugga på inför litteraturtentan på lördag.
Idag fick jag reda på att jag kommit in på mitt första val :) jag sökte ju grundkurs i svenska till våren. Jag hoppas verkligen att det är lättare än engelska, men man vet aldrig, det var många fler böcker att läsa i svenskan, orka!




Kommentarer
Postat av: Jozzan

Hmm jag har samma problem med vad man ska önska sig faktiskt. Men har du några idéer som man kan önska sig? jag kommer bara på parfym o presentkort men det är ju så tråkiga saker.

2009-12-09 @ 10:00:48
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Candy

verkligen fin klänning! har också hittat en till nyår, väääldigt svårt att hålla fingrarna borta från den under helgerna ^^

2009-12-09 @ 10:07:45
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: Ellenor

Godmorgon :]

fin blogg!

2009-12-09 @ 10:42:07
URL: http://lipsticksex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0