Rated R

Nu lyssnar jag på Rihannas nya album Rated R på Spotify, sounds good :) Jag hade egentligen tänkt köpa den så fort den kom ut men nu blir det inte så eftersom jag får den i julklapp istället. Jag trodde först inte att jag skulle orka vänta så läääänge :P men det går ju bra så länge man kan lyssna på nätet. Hoppas inte jag har tröttnat till jul bara...not likely ^^
Mycket att göra idag som vanligt...men som vanligt så känner jag mig så stressad att jag inte gör någonting. Igår kväll firade vi mormor som fyllde år. Hon har ju inte kanal 5 hemma, så hon fick komma hit och titta på Ullared :) haha. Tråkigt att det bara är ett avsnitt kvar nu, om det inte kommer julspecial också.

This is stupid, i'm not stupid
Don't talk to me like i'm stupid
I still love you but I just can't do this
I may be dumb but i'm not stupid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0