Shots

Snacka om 'bakfyllehelg', är fortfarande helt slut efter i lördags. Steg upp kl.7, tenta vid 9 (satt bara två timmar och skrev) sedan hem och möta upp sötis. Åt pizza på kvällen sedan åkte vi till campus för att festa. En av mina kurskamrater fyllde 20 så vi var hos henne - synd bara att man inte orkade äta någonting! Haha.
Vi drack "godisshots" och spelade Twister bland annat. Fast vi fick sticka hemåt redan lite efter 24, var rädda att missa bussen :P hade inte varit kul att gå hem, ca en timmes promenad mitt i natten.
Shots, shots, shots,
Shots, shots, shots,
shots, shots, shots....

:) en låt som spelades mycket under kvällen. Haha.

Igår var det tänkt att jag skulle plugga inför nästa tenta i litteratur men det blev inget med det. Åkte och köpte hamburgare som är den perfekta maten dagen efter ;P sedan vilade vi hela eftermiddagen.
Idag fick jag skjuts hem av sötis vid halv 8-tiden. Snacka om lite sömn denna helgen! Jag är verkligen helt slutkörd!
Nu har jag precis varit och lämnat in min uppsats, men missade den första bussen tillbaka till stan. Jag bestämde mig för att gå till en annan hållplats en bra bit bort men när jag kom dit fick jag vänta i evigheter. När det väl kom en buss, den jag trodde att jag skulle med, så stannade den inte! What the...? Jag fattade ingenting, måste ha stått på fel sida av vägen eller något, så det var tillbaks till ruta ett igen. Herregud alltså! Jag har verkligen problem med bussar, att komma med rätt iallafall. 

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0