Skip-bo

Det blir lite dåligt med skrivande denna veckan. Var hos S hela helgen och myste, tittade på filmer och spelade Wii (Spyro the eternal night). Igår vaknade vi kl.11.30, det var inte dåligt! Så länge har jag inte sovit på år känns det som...:P men blev lite paff eftersom jag räknat med att vi skulle vara på väg hem till mig vid den tiden. Hela dagen kom liksom i obalans pga detta.
Gick på stan en sväng igår och köpte en kjol (liknar jeanstyg). Idag har vi varit hos mormor och morfar och spelat ett slags kortspel som heter Skip-Bo. Och så har jag äntligen hittat ett par nya stövlar eftersom de förra läckte in trots att jag köpte dem förra året. Egentligen skulle vi ha gått på bio med A och hennes kille men det blev inget med det. Som vanligt lovas det en sak men blir något annat. Vi får gå själva och se Avatar imorgon. Hoppas den är bra :)
Ikväll blir det nog bara att vara hemma och ta det lugnt. Har haft så himla ont i magen sedan igår kväll. Kan ha varit den där Subwaybaguetten vi åt...I don't know :S
"Emma bits!" Ett annat totally random uttalande som gjorts idag...och visst, jag bits. Men bara ibland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0