The battle races on...

The soap-opera continues...
Såg precis säsongsavslutningen av den nya säsongen av The Hills. Stackars Audrina, (som vanligt) hon kommer aldrig över Justin (som är en idiot). Hon borde väl kunna hitta en mycket bättre. Finns det inga andra killar i Hollywood än de fula killarna i The Hills? haha. Jag får hålla mig till de gamla säsongerna med Lauren som var bäst. Heidi och Spencer är ju för mycket med sitt bebissnack. Ska man inte bestämma om man ska ha barn innan man gifter sig? Bra att vara överrens i förväg. Omg!
Nu till min egen såpa; igår kväll var det världens liv i trappuppgången. Sedan fortsatte bråket inne hos grannen i tre timmar (!) ganska obehagligt kan man säga. Mamma sa att det stank sprit i trappen så det var säkert något slags fyllebråk. Inte bara att de spelar musik hela veckorna i tid och otid, nu ska de bråka också!
Hoppas det är lugnt idag så jag kan plugga ifred. Jag är så j*vla nervös inför tentan på lördag. Har ont i magen konstant och mår illa. Kan ju vara att jag börjar bli förkyld, det gör det inte direkt bättre.
Nej nu ska jag dra,
byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0