3 days gone

Hemkommen från Malmö. Har en himla migrän just nu men ska försöka skriva ändå.
Dag 1: Det började med att vi letade efter hotellet. Jag som annars har riktigt dåligt lokalsinne ledde oss rätt även om mamma hela tiden trodde att vi gick åt fel håll. En poäng till mig (jag har nog fått bättre lokalsinne efter den här resan). Checkade in, åt på Subway m.m. Helt plötsligt ringde A och undrade om vi skulle gå runt sjön, "Kan inte, är i Malmö!" Haha. Efter det gick vi mest runt på stan. Mycket större än jag minns, det var så längesedan jag var i Malmö. Vi letade som galningar efter Systemet. Fötterna var helt förstörda. På 7Eleven fick vi veta att det låg väldigt nära, och så var det löst. Allsång och hallonöl på kvällen (som icke var gott).
Dag 2: Ännu en shoppingdag och även mammas 50-årsdag :) Vi hittade världens sötaste affär Make-A-Bear Workshop. Där skulle man göra sin egen nallebjörn; fylla den, ge den ett hjärta, kläder och ett namn. Jag bestämde mig genast för att gå dit dagen efter och skaffa en (även om jag är gammal :P) som fick heta Rosie. Aww <3
Jag har nog aldrig shoppat så mycket; tröja, leopardleggings, bh, rosa skärp med rosett m.m. På kvällen gick vi ut och åt. Servitören ville se mitt leg, han trodde att jag nyligen fyllt 18, haha! Jag blir glad om någon tror att jag är yngre. Efteråt gick vi till Harry's där det var stendött och tog varsin drink. Jag en Cosmopolitan och mamma någon det inte fanns ett namn på. Sedan var det tillbaka till hotellet för att sova. Det fanns till och med en badanka i badkaret. Hmm...
Dag 3: Idag köpte jag ett par söta skor på Shock med döskallar på. Och lite presenter till sötis. Dessvärre fanns inte smycket jag först hade tänkt ge honom kvar...*snyft*. Annars har det inte hänt så mycket idag. Det regnade för första gången under resan. På hemvägen var det en kärring som satt med fötterna på sätet mittemot mig, fy fan vad det luktade illa! Jag fick verkligen försöka hålla mig för skratt när mamma gjorde konstiga miner.

Home Sweet Home




Mina nya prylar ;)


Ute i solen...

blä!
Hallonöl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0