Åksjuk

Herregud vad jag är trött idag. Igår blev jag hämtade av S när han övningskörde. I need a drink! ^^ Nejmen det var väl inte så hemskt. Haha. Kände mig faktiskt lite åksjuk efter att ha kommit hem från Borås i fredags. Jag mår alltid illa av att åka tåg. Eller buss. Eller bil. :P
Har inte gjort någonting alls denna helgen. Varit med min älskling och myst. Synd bara att han skulle jobba inatt, men det är som det är. Nu har jag suttit här vid datorn och hängt ganska länge. Trist, speciellt när man tänker på att det inte går att köpa Sims 2 eller 3. Jag tror nämligen inte att min dator skulle klara av de spelen. Buhu! Har suttit och jämfört priser på studentlitteratur jag snart måste köpa inför hösten. De flesta böcker är billigare på bokus än på adlibris, så då vet jag vart jag ska köpa dem ifrån. Gissa!?

Mjau :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0