Borås

Igår var jag i Borås och hälsade på hos pappa. Har inte träffat honom sedan han flyttade dit i maj. Han hämtade mig på stationen sedan åkte vi hem till honom och åt lunch. Fick även träffa hans katt Felicia som han fått ta över efter en arbetskamrat vars dotter blivit allergisk. Men man får verkligen passa henne när hon går ut på balkongen så hon inte försöker hoppa ut, det är ju andra våningen (men det kändes som tredje).
På eftermiddagen visade han mig runt och vi gick omkring i en park. Sedan fikade vi i stan (mm cappuccino). Till sist åkte vi till Knalleland. Där köpte jag två skivor, ena med Killers och andra med Duffy.
Nu har jag iallafall klarat av att åka tåg själv för första gången, inte en dag försent! Det gick bra. Till hösten när S har körkort kanske vi kan köra dit istället och stanna en hel helg.
vardagsrummet




söt :)
Flisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0