It's getting hot in here...

...So take of all your clothes. S visste inte hur fortsättningen gick på den låten så vi letade på youtube (som inte fungerade).
Här sitter jag och steker i värmen...ännu en äckligt varmt dag då det har åskat och regnat. Strömavbrott 4 gr idag. S jobbar ikväll igen och jag har suttit och försökt lista ut hur man spelar ett spel. Tyvärr fattade jag inte hur man skulle skjuta m.m. så det blev inte mycket mer med det. Det har varit en dryg kväll hittills med kassa tv-program. Har bland annat kollat lite på Jerry Springer. Helt sjukt, en man som ville lämna sin fru för en kossa (och då menar jag en riktig ko)! Ibland undrar man om de inte får manus eller något. Det är ju riktigt pinsamt! Haha.
Nej, nu ska jag gå och läsa en deckare, Flickan som lekte med elden, och vänta på att sötis ska komma hem :)
Au revoir! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0