Thunder lightning

Zzz....Trött efter en lång dag. Var ute och gick i förmiddags, as usual :) Mamma har varit på Ikea. Själv tänker jag inte åka dit förrän jag flyttar hemifrån. Var där 4 gr eller något förra året i samband med att vi flyttade. Fast min säng hade behövt fixas. Den knakar rejält, som om den skulle kunna gå sönder på mitten. Aoowch! :P
S kom hit en stund idag. Han hade en körlektion också. Var lite orolig eftersom det började åska och ösregna precis när han skulle gå. Han fick iallafall låna ett paraply ;) var bara orolig att blixten skulle slå ner i honom. Vad har hänt med sommaren? När vi gick en sväng innan han skulle hem ikväll var det jättefint väder igen.
Har tittat på Housewifes of New York ikväll. Nice. Och nu firar de tydligen kronprinsessan på tv. Kollade när det var Lena Ph och Orup, mina favoriter :) har varit på två Lena Ph konserter (ena med Orup också).
Fick även deras autografer då. Wiieee!
Signering 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0