Do blondes have more fun?

Imorse fick jag ett ryck och bestämde mig för att färga håret blont. Låg och tänkte på det hela natten ;) haha. Fast det blev inte något vidare, det är lite svårt att färga från brunt till blont. Speciellt då mitt hår har varit svartfärgat tidigare. Det blev bara blont upptill vid benan om man säger så. Jag rusade bort till frisören och de sa att jag får komma tillbaks senare i eftermiddag så ska de försöka fixa det antingen idag eller imorgon. Men snabbt iallafall sa hon, Thank God!
Jag ska nog inte färga det hemma fler gånger, det blir aldrig som man tänkt sig. För två år sedan färgade jag det rött men då blev det också bara upptill. Verkligen bad hair day som det ser ut just nu. Hoppas hoppas hoppas det blir fint snart :)
Annars vågar jag inte visa mig bland folk!

min nya färg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0