Terminator

Helgen har varit bra. Var och såg Terminator Salvation igår kväll med S. Den var bra men det var lite komplicerat. Jag har ju inget minne av den gång jag såg de tidigare filmerna, måste varit ganska längsedan så jag visste inte så mycket om tidsresor m.m. Men ändå, det verkar bli en riktig biosommar för mig. Nästa film blir Harry Potter, eller kanske Transformers. Vi får se...Efteråt bjöd jag S på en öl och han bjöd mig på en rom och cola...undrar om vi blev kvitt? ;)
 
Köpte två filmer idag på Hemmakväll. Den ena var fortsättningen på Systrar i jeans (jag visste inte att det fanns en uppföljare än). Tittade på den så fort jag kom innanför dörren. Inte riktigt lika bra som boken. När jag slog upp det senare på wikipedia såg jag att den var baserad på de tre sista böckerna. Inte bara 2:an som man hade kunnat tro. Dåligt! Jag vill ju att det ska komma en ny film för varje bok. Inte klämma ihop alla de sista till en. Suck.
Köpte även Aeon Flux the complete animated collection. Jag hade aldrig hört talas om den innan men det ska bli spännande att se vad det är. En agentserie kanske? We'll see. Det är bra med boxar, då har man mycket tid att ägna åt tv:n...that's good :)

Nej nu ska jag sova.
Just sleep.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0