Ttyn!

Talk to ya never. Så väldigt Paris Hilton ;) Såg precis första avsnittet av My New BFF...att jag inte har något bättre för mig, men så är det när man gillar att titta på reality-tv. Fast speciellt äkta verkar det ju inte alltid vara. Jag blev lite förvånad då jag märkte att Paris inte var tillsammans med Doug från The Hills (istället var hon med Benji) så det måste vara inspelat för längesedan...eller kanske inte med tanke på hur ofta hon byter killar :P haha. Men ärligt talat, hur ska hon kunna lita på någon av tjejerna/killarna som vill bli hennes bästa vänner? Det där med att de skulle färga håret och klippa sig som hon ville då; det påminde mycket om de som inte vill i Top Model. Alltid är det någon som blir upprörd och vägrar göra om sig. Haha. Jag hade nog gjort det, hår växer alltid ut och jag har aldrig varit rädd för förändringar när det gäller just det. Har haft många olika hårfärger och längder. Jag tyckte jag kände igen tjejen som åkte ut ikväll, Michelle, sedan kom jag på att jag sett henne i Momma's boys.
Ttyl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0