Första advent

Äntligen har jag sett New Moon. Den var lika bra som boken om jag minns rätt...det var ett tag sedan jag läste den. Nu längtar jag efter fortsättningen! Snygga vampyrer och allt, men jag undrar om inte Jacob Black var hottest ;) Inte helt oväntat att det mest var tjejer som var och såg den; och så jag och min stackars kille, haha! Han verkade iallafall tycka att den var bra också.
Nu lär det dröja tills efter jul innan vi har tid att gå på bio igen. Hoppas Luftslottet som sprängdes fortfarande går då.



Ikväll har jag gått en sväng med mamma och tittat på julskyltningen. Det var mest jobbigt då det var så mycket trängsel, man såg inte så mycket direkt. Nu ska jag sätta mig och läsa tidningen och äta karameller ;)
Vi får hoppas att jag överlever morgondagen (redovisning). Usch usch.


julfint

*Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0