Helg(o/e)n

Halloweenhelgen har varit bra, även om vi inte har firat något. Jag och S blev bjudna på fest men det var inte i stan, vilket inte var så bra med tanke på att vi inte hade möjlighet att ta oss hem efteråt. Det blev inget med det, men vi hade mysig kväll hemma. Tittade på Änglar och Demoner i fredags och igår kväll tittade vi på Natt på Museet 2. Lite fjantigt emellanåt men det får man vänta sig när det är Ben Stiller ;) 
Har inte gjort något särskilt denna helgen egentligen. Förutom vår jättelånga promenad ända till CityGross. Det var starkt gjort när man tänker på att jag inte har varit ute och "motionerat" sedan jag började i skolan :P haha. Har bara inte funnits någon tid till det. Nu när det börjar bli kallt ute också så är det ännu mindre sannolikhet att jag kommer synas ute mycket. Förutom dagliga turer till stan.
Jag och S har oroat oss ikapp, han för sin uppsats och jag för min tenta. Hoppas jag inte behöver göra omtenta bara :/
Nog om det...ikväll är det Osbournes Reloaded. I'll be watching you Ozzy :)

Här kan man nästan tro att jag är utklädd, men icke! Det är Paint, plus att jag hade svart hår förra året. ^^
spooky ^^


En kväll på stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0