Led Zep

Hello.
Idag ska jag vänta på sötis sedan blir det hem till honom i helgen. Jag måste börja skriva på min sista presentation som är näst nästa måndag. 10 minuter, usch! :/ jag fasar verkligen inför det. Man fick välja att analysera en bok, en dikt eller en låttext. Jag bestämde mig direkt för Stairway to Heaven. Samtidigt börjar jag ångra mig, det är verkligen svårt...svårt att analysera något överhuvudtaget. Vatten över huvudet, eller hur man nu ska säga!? :S haha.


Borde kanske köpa en Led Zeppelin t-shirt istället för Kiss...:)

awooch

Såhär såg min arm ut härom dagen efter ett par blodprover. Inte svininfluensavaccin dock (det får jag inte ta pga allergi). Lite komiskt att jag fick ett "barnplåster".

Nej nu ska jag gå en runda på stan, som vanligt.
Byebye babies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0