Uppdatering

Good morning...
Kom hem tidigt idag som alltid när jag varit hos S en helg. Är hur trött som helst nu men har hur mycket som helst att göra. Som alltid lovar jag mig att jag ska försöka plugga hemma hos S men det brukar bara bli en kort stund. Satt en timme igår och skrev låtanalys som jag ska redovisa nästa måndag. Fick iallafall ihop 6 minuter, men fortfarande 4 som saknas...eller så kanske jag ska satsa på 8 minuter och fylla i med många "eeeh..." haha :P
I eftermiddag ska jag hem till en klasskamrat och plugga, eller kanske...;) vi får se hur det blir med det. Det lär bli en ganska lugn vecka då jag bara ska in till universitetet imorgon. Jag ska försöka samla ihop de sista julklapparna denna veckan. Känns ju skönt att vara klar med julklappsshoppingen tidigt med tanke på allt annat man har att göra. Fast jag kanske köper någon extra present i sista minuten med tanke på att S fyller år på juldagen och förtjänar lite extra :) <3



mums
Blomma av M&Ms ^^
(jag var uttråkad förra veckan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0