What to write tonight?

Ikväll har jag tittat på Andra Avenyn. Jag följde det när det började a long time ago men orkade inte med det (för mycket intriger). Det var lätt att hänga med igen då jag kommer ihåg en hel del (vad alla heter osv). Haha, då är det verkligen illa!
Idag har jag egentligen inte gjort något av det jag borde ha gjort. Blir verkligen stressad av att tänka att jag borde börja läsa allt jag ska hinna med, men orkar aldrig börja. Igår var jag på stan, lär bli samma imorgon. Idag åt jag lunch hos mormor och morfar i deras nya kök. Snyggt, ända problemet är att de inte listat ut hur alla apparater fungerar. Jag läste en uppsats min mormor skrev när hon var 16 år gammal. Den var skriven på ett riktigt bra sätt. Det är intressant att höra historier från förr. Önskar jag varit där :)


Läser den här boken just nu. Den är bra, men det kommer bli knepigt om jag måste analysera den. Inte det lättaste...

/Good Night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0