You were my best friend

Vad är det med mig? Orkar verkligen inte plugga något alls i veckorna även om alla tentorna (3) närmar sig mer och mer. Usch :( Och så kan man ju undra hur illa det gick på min förra...

Saknar min älskade Lacke (1999-2008). Har varit utan honom i över 1,5 år nu men sorgen kommer aldrig försvinna. Han kommer alltid att finnas i mitt hjärta. <3 Jag tittar på en massa gamla bilder på honom för de senaste är för hemska. Han mådde verkligen inte bra den sista månaden jag hade honom. Han gick in i saker och hans fina bruna ögon hade blivit blågrå (kanske för att han blev blind).
Det bästa är att komma ihåg honom när han var ung och busig, som här när han satt på min rygg. Han brukade hoppa upp om jag lutade mig framåt ;) haha.
a long time ago.
Här är han nog 3 eller 4 år.


2007.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt!

2009-11-18 @ 19:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0