Antivirustjafs


Vilken seg dag! Jag har bara lekt med datorn hela dagen och inte gjort något vettigt whatsoever. Okej, lekt kanske var fel ord, snarare "lagat". Vi hade inga virusskydd på våra bärbara datorer jag och mamz, så jag försökte fixa det i eftermiddags. Gick inte så bra först, min dator kraschade totalt. Sedan fick jag äntligen bort det där pissprogrammet MacAfee, eller vad det nu heter :P det tog ju över hela datorn och styrde mina användarkonton totalt. Helt screwed kan man säga.
Jaja, nu är det väl bra iaf :)
Ikväll ska jag spela Sims 2 och titta på svenska Hollywoodfruar.
"Ostkrokar" =)


BlondinEmma.
En kompis hjälpte mig färga håret förra veckan. Nästa gång kanske det blir riktigt blont, nu är det mer bruna toner i.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0