Recept m.m.

Uppe med tuppen idag också, har varit så nästan hela veckan nu. Jag kunde verkligen inte sova längre. Massa konstiga drömmar har jag för mig :P minns ingenting just nu.
Jag har precis hittat ett recept på "Picknicklatte" som jag letat efter hur länge som helst då mitt recept är spårlöst försvunnet - och så gick det att hitta på nätet hur lätt som helst :P
Picknicklatte
2st
ca 1 1/2 dl starkt kaffe
4dl mjölk
1msk kakao
1-1 1/2 msk strösocker
Och så får jag tillfälle att använda mina lattekoppar jag fick i julklapp förra året.
Idag ska jag försöka plugga lingvistik, sedan ska jag inte till universitetet. Ikväll ska jag hem till mormor och morfar och äta. Trevligt :) de har gjort om sitt kök, totalrenovering, så jag kommer nog inte att känna igen mig :P
Godnatt

mumma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0