69 shots of gasoline

Nytt inlägg:
Igår fick jag dessa söta shotglas av mamz för att jag orkat mig igenom första dagen på universitetet. Söta med guldränder och allt :)


Idag är jag verkligen trött och har haft migrän. Som tur är gick det över efter att jag druckit kaffe. Har haft svårt att sova de senaste nätterna och vaknar alltid supertidigt. Men det är lika bra det då man måste plugga 8 timmar om dagen :P Uschusch, vad har jag gett mig in på?
Åt den här goda sparrissoppan idag. Vad jag har börjat ha med matlagningsbilder den senaste tiden. Kanske för att man blir så hemskt hungrig när man har långa föreläsningar, I don't know, eller så är jag bara ett matvrak :P


Resten av dagen ska jag....hmm, vad ska jag göra? Jag skyndade mig hem innan för att jag skulle träffat en kompis vid fem men så ställde hon nyss in. Fatta vad tråkigt! Visst är jag trött men jag hade ändå sett fram emot det...så nu känns det bara tomt som vanligt. Önskar verkligen att jag hade bott ute på campus med älskling istället för här och han där. Jaja, får bara försöka stå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0