Give me your blood

Idag har jag varit hos doktorn och tagit blodprover (igen). Jag skulle ha fått tillbaka svar på ett allergitest jag gjorde för två veckor sedan (!) men tydligen hade läkaren jag hade tidigare sjabblat bort dem, eller något...jag fick istället reda på helt andra saker, t.ex. att jag har järnbrist :/ så idag ville de ta ytterligare prover på det, plus ett nytt allergitest. Usch usch usch :/ inte roligt med tanke på att jag vara nära att svimma sist (jag tror jag skrivit ett inlägg om det tidigare, oh så intressant). Nu är det iallafall gjort.
Några förslag på mat med mycket järn i? KÖTT, som min pojkvän skulle ha sagt.  
:)
Känner mig helt svag idag, är det bra att bli av med så mycket blod? :P
Titta på vampyrfilm ikväll kanske? Eller nej, nu har ju Idol börjat. 

gaaah!
Det får bli The Plague, ett avsnitt ur Father Ted med kaniner i. Believe it or not.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0