Hurt


OMG. Stort OMG, verkligen.
Jag är så glad (så glad man nu kan vara med tanke på allt dåligt just nu). Var hos läkaren igår för att få reda på hur det hade gått med mitt allergitest jag fick göra för ett tag sedan (för andra gången då de slarvade bort det första). Det var verkligen inga goda nyheter om man säger så...visst är jag allergisk mot en hel del, mer än jag trott från början, men det var inte allt. Fick reda på en massa annan skit också. Hjärnbrist och så sköldkörtelinflammation eller något sådant. Det har jag säkert haft i flera år utan att veta om det. De flesta har tydligen den sjukdomen utan att veta om det, det kan ta flera år att få veta. 
Läkaren bara "Har du alltid varit så smal?" Hmm...jag menar det är ju inte onormalt att vara smal. Det är tydligen så att vissa förbränner det de har ätit direkt. Inte konstigt att jag inte har gått upp i vikt på flera år. Jag tycker ändå att det är hemskt att jag har haft det här och gått i så många år utan någon medicin. Fan vad rädd jag blev igår när jag ringde till vårdcentralen för att få resultatet och de sa att jag måste komma för ett snack. Och att de ville ta blodprover en tredje gång. Jag började fan gråta. Det är det värsta jag vet att ta blodprover :/ som tur var slapp jag till sist då det visade sig att de hade blod kvar från tidigare gånger.
Nu är det bara för mig att vänta på att få brev från dem. Egentligen borde jag inte vara nervös nu när jag väl vet men jag är som jag är :P det känns ju inte direkt bättre att ha en sjukdom. Well, well.
Idag var jag på diskussion på univeristetet. Inte för att jag hade förberett mig särskilt igår (hade lite annat att tänka på som sagt) men det gick väl ganska bra ändå.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0