Totally random.

Hello.
Trött trött trött...har precis stigit upp. Börjar kl.10 idag som tur är. Undrar om det är kallt ute eller inte? Jag vill börja använda min nya vinterjacka (eller höst) snart, men jag vet inte om det är någon bra idé. Då blir det säkert lika varmt som det var igår på eftermiddagen och så går man där och svettas :P haha.



Nej, idag måste jag verkligen läsa på allt som ska vara klart tills imorgon. Inte skoj :/ men nu börjar iallafall min presentation bli klar. Då kanske jag kan börja skriva min uppsats (eller vad det nu kallas) nästa vecka. Måste verkligen ta tag i saker så det inte bara ligger en stor hög med uppgifter. På fredag ska jag plugga + fika med A. Längtar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0