29 april

Tentan är över. Satt i tre timmar och skrev, eller nja - jag tänkte nog mer än jag skrev. Fattade inte alls mycket, tror att jag missade en 20poängsfråga. Not good. Usch vad hemskt om jag måste göra om den. Jag orkar inte med mer stress nu. Det räcker att den sista delkursen börjar i nästa vecka.
Idag ska vi också få besked om vi har fått lägenheten vi var och tittade på i helgen. Som det känns nu så känns det som om vi inte kommer få den :/
Det blev ett deppigt inlägg idag.

Just Sleep. (Jag behöver sova nu, steg upp innan 6).

Ikväll ska vi hem till morfar som fyller år. Grattis till honom (inte för att han har Internet och läser min blogg, men men...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0