Min påskhelg

Min påskhelg har varit lite sisådär. Har ju varit sjuk, riktigt jätteförkyld så det blev mest vilande. Trots det så var S ändå med mig och vi åt vår egen påskbuffé i lördags kväll. Gott =)

S lagar mat :)


Dinner is served.


Ny Bacardismak, mango.


Sedan blev det tv-tittande resten av kvällen och även resten av helgen :P
Har varit sjuk sedan i torsdags nu, usch :/ hoppas verkligen att det går över snart och att nästa helg blir bättre. Idag steg jag upp jättetidigt för jag hade tänkt kolla om de lagt ut det avsnitt av Top Model jag missade igår kväll, men icke! De hade inte de avsnitten på webben, faen också. Nu vet jag inte vad jag ska göra...:S
Plugga plugga plugga :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0