The phone from hell

Min mobil har blivit helt knäpp! Det står bara Endast nödsamtal på den. Jag tänkte att det kanske bara var någon störning där jag bor så jag gick ut en sväng - det hjälpte inte alls.
Nu inser jag verkligen hur beroende jag är av min mobil. Jag ska ju in till universitetet idag. Har lektion till 16 och ska träffa S efteråt. Det är bara det att jag brukar sluta tidigare, en timme eller en halvtimme. Men om jag inte kan ringa eller sms:a från mobilen vet jag inte hur jag ska få tag på honom. Panik!
Jag kan ju visserligen åka hem och ringa honom hemifrån, men då är han ju kvar på universitetet och det kan ju bli hur sent som helst när det gäller bussar. Fan också!
Just nu känns det bara som om jag får stanna hemma om mobilen inte av ett mirakel börjar fungera igen. Dessutom fick jag så ont i huvudet igår under lektionen och det har hållt i sig ända sedan dess så egentligen kunde jag lätt stanna hemma. Det är bara det att vi bara har denna lektionen och en till nästa vecka sedan är det tenta. Faaan!
Allt detta bara för teknikproblem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0