Träningsdag

Så var mitt träningspass över. Det gick bra, fast jag överansträngde mig ju inte direkt :P som jag har längtat hela veckan. Nu är jag mest trött eftersom jag sovit så dåligt inatt (eller alla nätter denna veckan). Det känns som om mina ögon bara vill stängas. Zzzz....
Omg, i eftermiddag ska vi iväg och fira S bror som fyller år. Hoppas bara vi hinner hem till mig i tid ikväll så att vi kan se sista delen av Millenium. Visserligen har vi sett alla filmerna på bio men det är ju förlängda versioner på tv.


Såg en and när vi var nere vid sjön igår kväll. Eller en anka som S säger ;)


Läste ut den här boken igår, Fatta eld. Hur bra som helst. Jag har läst den första också, Hungerspelen. Dessvärre upptäckte jag att den sista boken i trilogin inte släpps förrän i september någon gång och då på engelska. Hur ska jag klara av att vänta så lääänge!?

Godnatt Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0