Ozzy, here I come!

Nu har jag suttit bänkad framför datorn sedan kl.8. Allt för att Ozzy Osbourne kommer till Sverige och jag ska se honom! :D
En dröm jag har haft sedan jag var 14-15 år och såg The Osbournes på tv för första gången. Köpte en av hans skivor och blev helt fast. Enda sedan dess har jag gått och hoppats på att få se honom live. It will happen...
Så här glad har jag aldrig varit inför någon annan konsert...visst har jag varit på en hel del konserter men ändå...detta är the prince of *effing* darkness!!! Inget slår detta!
 
 
Min Ozzyfigur.

Jag blev tipsad av en vän på msn men tänkte direkt att det inte skulle bli något. Konserten är nämligen i september och då har ju en ny termin på universitetet precis börjat för mig och S. Jag tänkte att S aldrig skulle vilja åka iväg mitt i veckan sådär, men det ville han som tur är :) 
Jag kommer inte ihåg när Ozzy Osbourne var i Sverige sist som soloartist (han har väl varit med Black Sabbath). Jag vet iallafall att jag inte hade någon att gå med sist. 
Nu ser jag både fram emot konsert men även att få två dagar i Sthlm med S. Det kommer bli som en semester eftersom vi inte ska någonstans i sommar då han jobbar. Så härligt, äntligen något att se fram emot :D


Har bara fyra Black Sabbathskivor men självklart alla Ozzys soloalbum :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0