Back to school

Så var första dagen i "skolan" över. Eller inte direkt, jag var på introduktion i en timme! Sedan cyklade jag hem; and here I am. Vad ska man göra nu? Jag börjar tydligen inte förrän på onsdag nästa veckan. Jag hade inte direkt räknat med att vara ledig i över en vecka till! Inte som sötnos som går i skolan nästan varje dag. Idag går han ända till klockan tre! Jeez.

 
Love

Jag upptäckte nyligen att det fanns en massa "nya" avsnitt av Paradise Hotel Danmark. Eller ja, de är från i början av sommaren - och jag har inte upptäckt dem förrän nu! Haha. Nu vet jag iallafall vad jag ska titta på om dagarna när jag inte har något annat för mig :P


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0