Cleaning out my closet

Jag har verkligen mycket kläder...konstigt med tanke på att jag alltid har svårt att komma på vad jag ska ha på mig. Ett ganska vanligt problem I guess ^^


Jag har en hel del skjortor, klänningar och långa tröjor. Har även en till garderob fast där är det bara kjolar, byxor och leggings. Och så har jag en byrå med en massa annat, så som linnen och t-shirts. Skulle verkligen behövas en rensning snart, men men...jag brukar inte vilja göra mig av med någonting. Ångrar som fan att jag slängde ett speciellt långt rosa linne jag hade förr. Inte kul när det kommer tillbaks samma mode igen ibland och man har slängt.
skor ;)
Mina skor (på översta hyllan), många i jämförelse med S. Och det är absolut inte alla, jag har flera par kvar hemma hos mamma. Måste hämta dem snart och ställa ner i vårat förråd.


Nu ska jag fortsätta kolla på Paradishotellet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0