Give me something

Godmorgon. Det är verkligen morgon för mig. Hela dagen kommer i oordning när man sover för länge känns det som. Helt seg idag, inte för att vi festade särskilt hårt igår :P haha. Nu är Karl Oskar dagarna över. Igår var vi bara ute och åt på kvällen, sedan åkte vi hem och tittade på Futurama. Det var inte direkt som om det var någon rolig artist som skulle uppträda igår heller. Det enda som var något att ha var The Ark (of course) och Darin och Martin Stenmark.

Darin
You're a love killer...you're a murderer.

Idag blir det bara att stanna inne och titta ut genom fönstret på regnet :P Om det kunde sluta regna så man kunde gå och handla lite mjölk...och S jobbar inatt som vanligt. Tråkigt :/
Jag ser verkligen fram emot Sthlm nu. Men efter det då? Vad ska man göra då? Jag behöver verkligen någon resa då och då för att orka med att bara plugga och plugga. Nu har jag iallafall lämnat in min uppsats för sommarkursen. Så nu har jag ingenting att göra. Typiskt att den skulle bli klar nu när mamma börjar jobba igen. Det hade varit bättre att ha "semester" samtidigt som alla andra. I need something to look forward to!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0