Money, finally ^^


Igår letade jag överallt efter mitt blå halsband jag fick av mormor när jag var liten. Jag var orolig att jag hade slarvat bort det eftersom det inte var på något av de ställen där jag definitivt trodde att jag hade lagt det. Men till sist så hittade jag det! Tur, det är ju ändå från 50-talet, så det är ingenting jag vill tappa bort.

Fint va? :)

Idag har jag varit på bibblan en sväng och letat efter kurslitteratur, men hittade tyvärr inte det jag skulle. Sedan i eftermiddags åkte vi in till stan en sväng för lite shopping nu när äntligen studiebidraget kommit :)
Köpte bland annat tre tröjor på BikBok och ett par lila gardiner på Indiska.

Lacy =)


Tyvärr kan jag inte hänga upp dem förrän någon gång nästa vecka när tapetseringen är klar.

//
<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0