My pie

Idag har vi haft besök av pappa. Åt denna hallonpaj som jag bakade igår. Mums! :) jag har nästan aldrig bakat annat än muffins så jag blev glad att den smakade som den skulle :P haha. Imorgon får jag besök av mamma, moster och kusin. Då blir det till att baka en paj igen.  



Köpte en ny skjorta på H&M i helgen.
Och en ny klänning.

I lördags hade vi besök av A och T. Spelade Mariokart och åt pizza :) en trevlig kväll.

Suddigt.

Back to work. Nu får det vara nog med uppsatsskrivande. Från och med nu tar jag semester, tills terminen börjar igen den 23 augusti. Jag orkar inte skriva mer om vampyrer. Jag har verkligen kört fast; uppsatsen skulle ha blivit 10 sidor men får nöja mig med 8. I'm so tired.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0