Panic in the elevator

Vilken dag! När jag skulle åka hissen upp fastnade jag, heeelp! :P jag fick panik, den var ju halvvägs mellan två våningar. Så jag tryckte på våningen under och som tur är startade den igen då. Men jag hade ju lika gärna kunnat fastna och bli tvungen att trycka på nödsignalen! När jag gick ut senare på dagen tänkte jag att jag bara skulle åka upp till fjärde våningen istället för allra högst upp där vi bor. Men disträ som jag var, eftersom jag lyssnade på ett röstmeddelande i mobilen, tänkte jag mig inte för och satte i nyckeln i låset. Det fungerade inte, jag kunde inte öppna dörren hur mycket jag än vred! Det var då det slog mig - jag hoppade ju av på våningen under vår lägenhet, jag stod alltså vid fel dörr! Herregud, jag har aldrig känt mig så dum. Vilken tur att ingen öppnade dörren...då hade jag nog sagt något som "Vad gör du i min lägenhet!?" Hahaha.


Såhär ser min kväll ut, tv och dator :P har precis tittat på Teen Mum på mtv och snart ska jag spela lite Sims 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0