Rutigt x2

Jag gillar verkligen den rutiga bonnlurkstrenden :P haha. Inte för att jag är från landet (men från en liten liten ort). Egentligen hade jag tänkt köpa en rödsvart men det visade sig att det inte riktigt är min färg, passade bättre i blått.
Den lila är från H&M och den blå från Gina Tricot.
 

Jag sitter mest och tittar på olika modesidor och bloggar nuförtiden. För ett tag sedan funderade jag på att köpa ett par leggings på nelly.com men ångrade mig då jag såg att folk skickat kommentarer att de leggingsen inte såg ut som i verkligheten, att de gått sönder efter en tvätt osv. Jag har aldrig köpa något via nätet sådär, jo cd;s och böcker men inte kläder. Det är inte lätt heller då jag inte har något måttband hemma ^^
What else?
S ligger och sover efter att ha jobbat natt så jag får försöka vara så tyst jag kan. Tur att vi bor i en trea så jag kan stänga in mig i datarummet och ha hörlurar på när jag lyssnar på Spotify. Man skulle vara lika tyst som en katt som smyger...

Mjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0