Sallad de fruit

Så var det dags igen...imorgon börjar "skolan" igen, eller skola och skola - universitetet. Jag är lite nervös, som vanligt, men nu är man van vid att träffa nytt folk varje termin. Jag går ju inte något särskilt program, utan fristående kurser så då är man van vid att det alltid är nytt folk. Skönt att börja så att man har något att göra på dagarna igen :P men det blir tufft med medeltidslitteratur som jag tror vi ska börja med.
Idag har vi bara tagit det lugnt. Jag har gjort en fruktsallad som vi ska ha till glass ikväll.
Igår var vi verkligen helt slut om man säger så *host host*. Egentligen skulle vi ha gått på bio igår kväll, men det blev en mysig hemmakväll med bakfyllepizza istället ;)
Det var bland annat lite "drinking game" hemma hos A i fredags kväll, trevligt som alltid :) som tur är kom bussen denna gången. Förra veckan fick vi ju gå hem (tog ca en timme) mitt i natten. Trevligt, NOT.
Jaja, ikväll är det Housewifes of New York som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0